Μαθηματικά

 

Κρίσεις και επικρίσεις... στα θέματα των μαθηματικών προσανατολισμού 2017 των πανελλαδικών εξετάσεων

 

Θέμα 1ο  : Απλό σύμφωνα με τις επιταγές του νόμου. Το γεγονός ότι ζητείται να δοθεί αντιπαράδειγμα – που υπάρχει στο σχολικό – για να δικαιολογηθεί μία πρόταση, πολύ απέχει για να θεωρηθεί η «πρωτοτυπία»  ως ανάπτυξη της κριτικής σκέψης των μαθητών.

 

Θέμα 2ο  Απλό με πολλά ερωτήματα και πράξεις. Εξετάζει βασικές γνώσεις.

 

Θέμα 3ο  Προϋποθέτει πολύ καλή γνώση τριγωνομετρίας και γενικά άλγεβρας β’ λυκείου. Θέμα υπολογιστικό με πολλές πράξεις.

 

Θέμα 4ο  Συμπίλημα συναρτήσεων που υπάρχουν στο σχολικό βιβλίο. Πάλι μονοτονία – ακρότατα – μονοτονία. Πράξεις με εξεζητημένους αριθμούς, χρονοβόρο, λάθος στις πράξεις σε αποκλείει  από το Δ4.

 

ΓΕΝΙΚΑ

Το διαγώνισμα δεν εξετάζει όλη την ύλη, επαναλαμβάνεται σε πολλά σημεία,

δίνει έμφαση σε υπολογισμούς και πράξεις. Όταν το έχεις λύσει θα χρειαστείς άλλες δύο ώρες για να το γράψεις σωστά.

 

Το κρίνω ως αποτυχημένο διαγώνισμα, πιστεύω ότι θα υπάρξει συγκέντρωση βαθμολογιών  στο διάστημα [8,12] και ότι συνολικά το ποσοστό των βαθμολογιών [0,12] θα είναι πάνω από 90%.

 

Γ. Λαγουδάκος 9/6/2017

Share on Facebook
Share on Twitter
Please reload

Featured Posts

Οι εικονικές διαδικτυακές «αίθουσες» διδασκαλίας επαναπροσδιορίζουν την οπτική μας για την εκπαίδευση;

April 13, 2020

1/10
Please reload

Recent Posts