Μαθηματικά


Κρίσεις και επικρίσεις... στα θέματα των μαθηματικών προσανατολισμού 2017 των πανελλαδικών εξετάσεων


Θέμα 1ο : Απλό σύμφωνα με τις επιταγές του νόμου. Το γεγονός ότι ζητείται να δοθεί αντιπαράδειγμα – που υπάρχει στο σχολικό – για να δικαιολογηθεί μία πρόταση, πολύ απέχει για να θεωρηθεί η «πρωτοτυπία» ως ανάπτυξη της κριτικής σκέψης των μαθητών.


Θέμα 2ο Απλό με πολλά ερωτήματα και πράξεις. Εξετάζει βασικές γνώσεις.


Θέμα 3ο Προϋποθέτει πολύ καλή γνώση τριγωνομετρίας και γενικά άλγεβρας β’ λυκείου. Θέμα υπολογιστικό με πολλές πράξεις.


Θέμα 4ο Συμπίλημα συναρτήσεων που υπάρχουν στο σχολικό βιβλίο. Πάλι μονοτονία – ακρότατα – μονοτονία. Πράξεις με εξεζητημένους αριθμούς, χρονοβόρο, λάθος στις πράξεις σε αποκλείει από το Δ4.


ΓΕΝΙΚΑ

Το διαγώνισμα δεν εξετάζει όλη την ύλη, επαναλαμβάνεται σε πολλά σημεία,

δίνει έμφαση σε υπολογισμούς και πράξεις. Όταν το έχεις λύσει θα χρειαστείς άλλες δύο ώρες για να το γράψεις σωστά.


Το κρίνω ως αποτυχημένο διαγώνισμα, πιστεύω ότι θα υπάρξει συγκέντρωση βαθμολογιών στο διάστημα [8,12] και ότι συνολικά το ποσοστό των βαθμολογιών [0,12] θα είναι πάνω από 90%.


Γ. Λαγουδάκος 9/6/2017

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
  • Twitter Clean
  • Flickr Clean
NEW_ELEMENTS_18_LYK-IB2.png
NEW_ELEMENTS_18_GCE-BTEC2.png

Copyright © 2017,18,19,20, Design  by Doukas School,