NEW_ELEMENTS_18_LYK-IB2.png
NEW_ELEMENTS_18_GCE-BTEC2.png

ΕΙΜΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ...

Intranet

L.M.S.

ΒΤΕC
Our_Story.jpg

STAY CONNECTΕD

  • Facebook - Grey Circle

Facebook                    Twitter

Like                               Follow

  • Twitter - Grey Circle
  • Instagram - Grey Circle

Instagram                   Youtube

Follow                          Subscribe

  • YouTube - Grey Circle

NEWSLETTER

ΣΑΕΔ
ΑΣΕΔ

Πολιτική Ενημέρωσης

για την προστασία

προσωπικών δεδομένων

Δαΐς
Εκπαιδευτήρια Δούκα στη Βικιπαίδεια

Copyright © 2017, Design  by Doukas School, Powered by Vassilis Economou

1/4

Μαζί μας,

το κάθε παιδί 

θα κατακτήσει

το μέλλον που

του ταιριάζει!

1/1

ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟ:

 

- ΜΑΘΑΙΝΩ ΠΩΣ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΩ| ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΜΕΛΕΤΗΣ

Η Μεθοδολογία Μελέτης αποτελεί μια καινοτομία του Σχολείου μας.
Καλύπτει δύο ώρες μέσα στο εβδομαδιαίο πρόγραμμα.
Μία ώρα είναι αφιερωμένη στα Ελληνικά και μία στα Μαθηματικά.
Στο μάθημα αυτό, οι μαθητές παίρνουν βασικές κατευθυντήριες γραμμές για τον τρόπο με τον οποίο πρέπει να οργανώνουν την προσωπική τους μελέτη.
Συγκεκριμένα, τα παιδιά μαθαίνουν να διαβάζουν το σχολικό τους πρόγραμμα, τη σωστή χρήση των σχολικών τους εφοδίων, τον τρόπο μελέτης κάθε μαθήματος μέσα από έντυπα και υλικά μέσα, και την οργάνωση του χώρου και του χρόνου της μελέτης τους.

Επιπλέον, σταδιακά, εξασκούνται στην αυτοδιόρθωσή τους και κατ’ αυτόν τον τρόπο μαθαίνουν πώς να ανταποκρίνονται στα σχολικά τους καθήκοντα και τις σχολικές τους υποχρεώσεις.

-ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΑΠΟ ΤΟ Α ΕΩΣ ΤΟ Ω ΞΕΚΙΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΤΑΞΗ!

Το ταξίδι της γνώσης ξεκινά από την Α  Τάξη!
Βασικοί στόχοι της Α ´Δημοτικού είναι η πρώτη ανάγνωση και η πρώτη  γραφή.
Μόλις εξοικειωθούν οι μαθητές γραφοκινητικά  και φωνολογικά, ακολουθεί η διδασκαλία των γραμμάτων και των συλλαβών με τις οποίες συνθέτουν τις λέξεις.
Ανακαλύπτουν τον μαγικό κόσμο της ανάγνωσης, ξεκινούν το υπέροχο ταξίδι του αλφάβητου και τη δημιουργική διαδικασία της γραφής.
Πολύτιμοι αρωγοί σε αυτή τη διαδικασία τα τεύχη, έντυπα και ηλεκτρονικά, των εσωτερικών εκδόσεων των Εκπαιδευτηρίων Δούκα,  που εμπνεύστηκαν και συνέγραψαν οι Δασκάλες της Α' Δημοτικού του Σχολείου μας.

 

 - “ΧΤΙΖΟΝΤΑΣ” ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ!

Στις ώρες του προγράμματός μας Μεθοδολογία Μελέτης - Μαθηματικά παιχνίδια, με τη βοήθεια του πρωτοποριακού αυτού υλικού "Ξυλάκια Cuisenaire",  οι μαθητές της A' Δημοτικού δομούν τη μαθηματική τους σκέψη ερευνώντας και ανακαλύπτοντας μέσα από το παιχνίδι.
 

Αυτό το διάστημα εμβαθύνουν στον κόσμο των αριθμών, καθώς μέσα από πολλές και διαφορετικές δραστηριότητες με τα ξυλάκια Cuisenaire, μαθαίνουν να κάνουν συμβολισμούς, κατανοούν την ποσότητα που εκφράζει κάθε αριθμός, ανακαλύπτουν σχέσεις σύγκρισης και οδηγούνται σε συμπεράσματα για τα μεγέθη τους. Σχεδιάζουν μοτίβα και απεικονίζουν έννοιες γεωμετρίας στον χώρο, ατομικά ή και σε ομάδες, ακολουθώντας την οδηγία "Δημιουργήστε με τη φαντασία σας..."
 

Kαι όλα αυτά κατά τη διάρκεια μιας διδακτικής ώρας την οποία αγαπούν και περιμένουν α ν υ π ό μ ο ν α!

 - ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ; ΩΡΑ ΓΙΑ... ΚΩΔΙΚ@!

Η εισαγωγή της συγγραφής κώδικα (από το Νηπιαγωγείο μέχρι και τη Γ’ Λυκείου) και η ενασχόληση με τη ρομποτική (από το Νηπιαγωγείο μέχρι και τη Γ’ Γυμνασίου), αποτελούν δύο από τις καινοτομίες στο εκπαιδευτικό μας πρόγραμμα.

Η Ευρωπαϊκή Ένωση και διεθνώς αναγνωρισμένοι εκπαιδευτικοί φορείς, θεωρούν τη συγγραφή κώδικα ως μία από τις απαραίτητες δεξιότητες, μαζί με τη γραφή και την ανάγνωση.

Με στόχο την ανάπτυξη ικανοτήτων του 21ου αιώνα, ενισχύουμε σταδιακά και εστιασμένα σε κάθε ηλικιακή ζώνη, τον ψηφιακό γραμματισμό των μαθητών μας.

Στην A' Δημοτικού γίνεται εισαγωγή σε θεμελιώδεις έννοιες αλγόριθμων. Κατά τη συγγραφή κώδικα (Coding), οι μαθητές γνωρίζουν μεταξύ άλλων, εντολές κίνησης αντικειμένων, έννοιες ακολουθίας, καθώς  και προγραμματιστικές δομές όπως αυτή της επανάληψης.

Στη Ρομποτική (Robotics) δημιουργούν απλές κατασκευές, συνδυάζοντας κατάλληλα και συνθέτοντας βάση κανόνων βασικά δομικά στοιχεία, τις οποίες στη συνέχεια θέτουν σε κίνηση μέσω προγραμματιζόμενων αυτοματισμών.

Παράλληλα, με βάση τις ψηφιακές δεξιότητες που αναπτύσσουν, συμμετέχουν δημιουργικά σε διαθεματικές εργασίες μέσω των ευφάνταστων τεχνημάτων τους.