NEW_ELEMENTS_18_LYK-IB2.png
NEW_ELEMENTS_18_GCE-BTEC2.png

ΕΙΜΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ...

Intranet

L.M.S.

ΒΤΕC
Our_Story.jpg

STAY CONNECTΕD

  • Facebook - Grey Circle

Facebook                    Twitter

Like                               Follow

  • Twitter - Grey Circle
  • Instagram - Grey Circle

Instagram                   Youtube

Follow                          Subscribe

  • YouTube - Grey Circle

NEWSLETTER

ΣΑΕΔ
ΑΣΕΔ

Πολιτική Ενημέρωσης

για την προστασία

προσωπικών δεδομένων

Δαΐς
Εκπαιδευτήρια Δούκα στη Βικιπαίδεια

Copyright © 2017, Design  by Doukas School, Powered by Vassilis Economou

1/1
1/1

> NEA /ΣΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ESRI 

 
 
 

Για εμάς

κάθε παιδί

​είναι μοναδικό!

Μαθητές του Λυκείου μας παρουσίασαν εργασία στην 27η Πανελλήνια Συνάντηση Χρηστών Γεωγραφικών Συστημάτων που διοργανώθηκε στο πλαίσιο του Διεθνούς Συνεδρίου ESRI με τη συνεργασία της Marathon Data Systems

Στο Συνέδριο αυτό οι μαθητές της Α’ Λυκείου, Αλέξανδρος Γιαννόπουλος, Διονύσης Ζησιμάτος, Μάγδα Πλιάτσικα, Μαρία Τασσοπούλου, η Μοριακή Βιολόγος, PhD, καθηγήτρια Βιολογίας, Σοφία Παπαδοπούλου  και ο Υπεύθυνος Πληροφορικής & Ψηφιακής Εκπαίδευσης, Βασίλης Οικονόμου, παρουσίασαν την εργασία με τίτλο: «Χαρτογραφώντας τις λειτουργίες του εγκεφάλου, με αξιοποίηση τεχνολογίας Arcgis. Μια πλοήγηση των μαθητών στα άδυτα του εγκέφαλου…».

 

Η εισήγηση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο των κεντρικών Ομιλιών του Συνεδρίου και παρουσίασε τα αποτελέσματα εργασίας για τη στατιστική απεικόνιση των λειτουργιών του εγκεφάλου, όπως οι μαθητές την αποτύπωσαν στο σχετικό λογισμικό που αναπτύχθηκε για την καινοτόμο αυτή προσέγγιση του θέματος.

 

Πρόκειται για την αξιοποίηση ενός περιβάλλοντος γεωγραφικής απεικόνισης πληροφοριών με πρωτότυπο τρόπο. Η εργασία πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του μαθήματος Βιολογίας της Α’ Λυκείου και προσεγγίστηκε διαθεματικά μέσω της Πληροφορικής και των Μαθηματικών (στατιστική ανάλυση).
Στόχοι της προσέγγισής αυτής ήταν οι  μαθητές να αφομοιώσουν το μάθημα με ευχάριστο και δημιουργικό τρόπο, να κατανοήσουν και να διερευνήσουν σε βάθος τις απίστευτες δυνατότητες του ανθρώπινου νου, να αναπτύξουν συνεργατικές μεθόδους μάθησης, να δημιουργήσουν μια πρωτότυπη πλατφόρμα πλοήγησης των περιοχών και λειτουργιών του εγκεφάλου, να εξάγουν στατιστικά αποτελέσματα για τις πιο δραστήριες περιοχές του, να αναζητήσουν τρόπους ενεργοποίησης και άλλων περιοχών του εγκεφάλου κατά τη διαδικασία της μάθησης.
Όπως κατέληξε και η ομιλία τους: «…όλα στη μάθηση… όπως και στη ζωή, θέλουν… και κόπο και… τρόπο…»

  • Twitter Clean
  • Flickr Clean