NEW_ELEMENTS_18_LYK-IB2.png
NEW_ELEMENTS_18_GCE-BTEC2.png

ΕΙΜΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ...

Intranet

L.M.S.

ΒΤΕC
Our_Story.jpg

STAY CONNECTΕD

  • Facebook - Grey Circle

Facebook                    Twitter

Like                               Follow

  • Twitter - Grey Circle
  • Instagram - Grey Circle

Instagram                   Youtube

Follow                          Subscribe

  • YouTube - Grey Circle

NEWSLETTER

ΣΑΕΔ
ΑΣΕΔ

Πολιτική Ενημέρωσης

για την προστασία

προσωπικών δεδομένων

Δαΐς
Εκπαιδευτήρια Δούκα στη Βικιπαίδεια

Copyright © 2017, Design  by Doukas School, Powered by Vassilis Economou

1/1
1/1

> NEA / Ο Ακαδημαϊκός Φοίνικας της Γαλλικής Δημοκρατίας στην Ελένη Ι. Δούκα

 
 
 

Για εμάς

κάθε παιδί

​είναι μοναδικό!

Ο Κωνσταντίνος Ι. Δούκας σε ειδική εκδήλωση του Stanford Club of Greece: Το Μέλλον της Εκπαίδευσης & η Αξία της Εξατομικευμένης Μάθησης 

Την Τετάρτη, 18 Οκτωβρίου 2017, στην Αμερικάνικη Σχολή Κλασικών Σπουδών, ο κ. Κωνσταντίνος Ι. Δούκας, ως σημαντικός εκπρόσωπος της ελληνικής εκπαιδευτικής κοινότητας, συμμετείχε με εισήγησή του στην εκδήλωση: “Βέλτιστες Πρακτικές για την Εκπαίδευση: Διεθνής Θεώρηση” / Best Practices in Education: A Global Perspective», η οποία διοργανώθηκε από το Stanford Club of Greece.

 

Στόχος της συγκεκριμένης εκδήλωσης, με κεντρικούς ομιλητές δύο διακεκριμένους Καθηγητές του Πανεπιστημίου Stanford, τους Eric Bettinger και Francisco Ramirez ήταν η ανάλυση της εγχώριας εκπαίδευσης και η καταγραφή των προκλήσεων στον χώρο της παιδείας.

Ο κ. Δούκας αναφερόμενος στις διεθνείς τάσεις όσον αφορά στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και επιχειρώντας μία προσέγγιση του κατάλληλου μοντέλου για την σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα, υπογράμμισε, μεταξύ άλλων, ότι η εξατομικευμένη μάθηση κρίνεται αναγκαία για την επίτευξη του απώτερου στόχου ενός ολοκληρωμένου προγράμματος εκπαίδευσης: Την καλλιέργεια του τρίπτυχου «Γνώσεις – Δεξιότητες - Αξίες». Στόχος που αποτελεί θεμελιώδες στοιχείο του εκπαιδευτικής μεθοδολογίας η οποία εφαρμόζεται στα Εκπαιδευτήριά μας.

Παράλληλα, ο κ. Δούκας, με αφετηρία τη φιλοσοφία της διαρκούς βελτίωσης αναφέρθηκε στη σπουδαιότητα της γόνιμης συνεργασίας μεταξύ Οικογένειας και Σχολείου, αλλά και της συστηματικής επιμόρφωσης τόσο των γονέων όσο και των εκπαιδευτικών σε συνδυασμό με την οργάνωση συστημάτων υποστήριξης και αξιολόγησης.

 

Τέλος, τόνισε ότι η αλλαγή στην ελληνική εκπαίδευση έχει ήδη ξεκινήσει και θα συντελεστεί δυναμικά. Με καινοτόμο τρόπο με όχημα, κυρίως, τη δημιουργική ανθρώπινη σκέψη. 

  • Twitter Clean
  • Flickr Clean