NEW_ELEMENTS_18_LYK-IB2.png
NEW_ELEMENTS_18_GCE-BTEC2.png

ΕΙΜΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ...

Intranet

L.M.S.

Our_Story.jpg
ΣΑΕΔ
ΑΣΕΔ
Δαΐς

STAY CONNECTΕD

  • Facebook - Grey Circle

Facebook                    Twitter

Like                               Follow

  • Twitter - Grey Circle
  • Instagram - Grey Circle

Instagram                   Youtube

Follow                          Subscribe

  • YouTube - Grey Circle

NEWSLETTER

Πολιτική Ενημέρωσης

για την προστασία

προσωπικών δεδομένων

Εκπαιδευτήρια Δούκα στη Βικιπαίδεια

Copyright © 2017, Design  by Doukas School, Powered by Vassilis Economou

27/03/2020

Σε μία περίοδο με καινούρια δεδομένα, με την εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπάιδευσης, τώρα, περισσότερο από ποτέ, είναι εύκολο για τους μαθητές να αποδιοργανωθούν και να χάσουν τη συνέχεια στη μελέτη τους.

Και εδώ αρχίζει να τίθεται ένα βασικό πρόβλημα: Πώς, μπορούν τα παιδιά να οργανώσουν σωστά το χρόνο τους και να συγκεντρωθούν στη μελέτη τους, ώστε να διαβάσουν και να μη "χαθούν" στις ατελείωτες ώρες χαλάρωσης που εμφανίζονται μπροστά τους;
 

Υπάρχει μια μαγική λέξη που την λέμε πολλές φορές …ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ!
 

Πράγματι, με τον σωστό προγραμματισμό θα μπορέσουν και να ξεκουραστουν και να μελετήσουν και να ανταποκριθούν στις εργασίες που τους ζητάνε οι καθηγητές τους.

Ακολουθούν ορισμένα ενδιαφέροντα και ενδεχομένως βοηθητικά tips προς τα αγαπημένα μας παιδιά!

- Προσπαθήστε να ξυπνάτε μια λογική και την ίδια, κάθε ημέρα, ώρα το πρωί


- Ορίστε μία ζώνη μελέτης 2 περίπου ωρών το πρωί και το απόγευμ...

Όπως λέει o Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας, «η παραμονή στο σπίτι για παρατεταμένες χρονικές περιόδους μπορεί να αποτελέσει μια σημαντική πρόκληση για να παραμείνουμε σωματικά δραστήριοι».  Ο καθιστικός τρόπος ζωής και τα χαμηλά επίπεδα φυσικής δραστηριότητας μπορούν να έχουν αρνητικές επιπτώσεις στην υγεία, την ευεξία και την ποιότητα ζωής μας. Ο αυτοπεριορισμός στο σπίτι μπορεί επίσης να προκαλέσει πρόσθετο άγχος και να προκαλέσει την ψυχική μας υγεία.  Η φυσική δραστηριότητα και οι τεχνικές χαλάρωσης μπορούν να αποτελέσουν πολύτιμα εργαλεία για να μας βοηθήσουν να παραμείνουμε ήρεμοι και να συνεχίσουμε να προστατεύουμε την υγεία μας κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. 
 
Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας και η Αμερικανική Καρδιολογική Εταιρεία προτείνουν τουλάχιστον 60 λεπτά άσκησης (με μέτρια προς έντονη ένταση) την ημέρα για όλα τα παιδιά άνω των δύο ετών, τονίζοντας ιδιαίτερα...

Παιδιά και έφηβοι δεν περιλαμβάνονται στις ομάδες υψηλού κινδύνου όσον αφορά στη σωματική τους υγεία αλλά αποτελούν ομάδα υψηλού κινδύνου όσον αφορά στην ψυχοσυναισθηματική τους υγεία.
 

Βασικό μας μέλημα είναι να μην μεταδώσουμε στα παιδιά τους φόβους μας αλλά να τα ενημερώσουμε και να απαντήσουμε χωρίς δισταγμό στα ερωτήματα και στις απορίες τους. Παραμένουμε ψύχραιμοι και με ήρεμο τόνο φωνής, ενημερώνουμε ότι όλη αυτή η διαδικασία αποτελεί μέτρο πρόληψης και σχετίζεται με την ασφάλεια όλων μας.
 

Συμβουλές για τη διαχείριση της κατάστασης:

  • Ξεκινάμε χωρίς δισταγμό τη συζήτηση και τα ενθαρρύνουμε να μας πουν τι γνωρίζουν για το θέμα, ώστε να εξηγήσουμε παραθέτοντας πραγματικά στοιχεία χωρίς υπερβολές. Δεν ελαχιστοποιούμε τη σοβαρότητα της κατάστασης ούτε όμως τα τρομάζουμε.
     

  • Μιλάμε ανάλογα με την ηλικία και την ωριμότητά τους.
     

  • Ακούμε με ενσυναίσθηση τα συναισθήματά τους...

Μια ισορροπημένη διατροφή που περιλαμβάνει τρόφιμα από όλες τις ομάδες τροφίμων μπορεί να καλύψει τις ενεργειακές και θρεπτικές απαιτήσεις σας χωρίς την ανάγκη πρόσληψης σκευασμάτων ή συμπληρωμάτων διατροφής, τα οποία πιθανόν και να έχουν αρνητικές επιπτώσεις.

Επιλέξτε:
- Kαθημερινά γάλα, γιαούρτι ή τυρί, ποικιλία από φρούτα, λαχανικά και δημητριακά (προτιμάτε ολικής άλεσης).
- Δύο με τρεις φορές την εβδομάδα κόκκινο ή και λευκό άπαχο κρέας, ψάρια και θαλασσινά.
- Μία φορά την εβδομάδα όσπρια.
- Τέσσερα με επτά αυγά την εβδομάδα.
- Και ελαιόλαδο ως βασική πηγή λίπους.


Περιορίστε:
- Την κατανάλωση ζάχαρης, αλατιού και των προϊόντων που τα περιέχουν.

Καταναλώστε καθημερινά τρία κύρια γεύματα (πρωινό, μεσημεριανό και βραδινό) και δύο με τρία σνακ (δεκατιανό, απογευματινό και προ ύπνου.

Η ενυδάτωση είναι βασικό κομμάτι της άσκησης πριν, κατά τη διάρκεια και μετά από αυτήν, αφού έχει σα σ...

*Πρώτη δημοσίευση του άρθρου στο περιοδικό "Νέος Παιδαγωγός" online, 15o τεύχος, Νοέμβριος 2019

Περίληψη 

Κάθε άτομο αποτελεί µία δυναμική οργάνωση όπου τα διάφορα μέρη βρίσκονται σε διαρκή αλληλεπίδραση μεταξύ τους. Τα συναισθήματα του ατόμου είναι εκείνες οι ιδιαίτερες ψυχοφυσικές δομές που χαρακτηρίζονται από γνωστική αποκωδικοποίηση ενός ερεθίσματος και από µία ώθηση για δράση ως απάντηση στο ίδιο το ερέθισμα. Τα παιδιά χρειάζεται να μάθουν να προσδιορίζουν, να διαχειρίζονται και να προσαρμόζουν τον εσωτερικό τους συναισθηματικό κόσμο τους ούτως ώστε να αναπτύσσουν επαρκή επίπεδα αυτονομίας και αυτοεκτίμησης. Η καλλιέργεια της συναισθηματικής νοημοσύνης των μαθητών αποτελεί βασική παράμετρο για την αποτελεσματική μάθηση και την ψυχο-συναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών. Ο εκπαιδευτικός είναι ο βασικός παράγων, ο οποίος γίνεται αρωγός σε αυτή τη διαδικασία. Αξιοποιώντας την ενσυναίσθησ...

​​Η ομορφιά, η ωραιότητα, το κάλος…

Η ομορφιά είναι το  καταφύγιο, είναι το φάρμακο  που μας προφυλάσσει από τη μιζέρια και την αθλιότητα. Όποιος διατηρεί την ικανότητα να βλέπει την ομορφιά δεν γερνάει ποτέ, λέει ο Κάφκα, εννοώντας ότι δε χάνει την ικανότητα να βλέπει τον κόσμο με φρέσκια ματιά, να παίρνει τη χαρά που δίνει το πρωτόγνωρο.
 

Τι είναι όμως η ομορφιά, πώς μπορούμε να την ανακαλύψουμε; Δεν είναι εύκολη η απάντηση σε αυτό το ερώτημα. Και δεν είναι εύκολη γιατί η κατανόηση της ομορφιάς είναι μεν μια ορθολογική δραστηριότητα, η οποία όμως, είναι πολύ δύσκολο ή αδύνατον να εξηγηθεί ορθολογικά. Μπορώ, δηλαδή, να περιγράψω τον Ερμή του Πραξιτέλη, μπορώ να περιγράψω τη Γκουέρνικα του Πικάσο. Δε μπορώ, όμως, να εξηγήσω γιατί αυτά τα έργα είναι όμορφα. Αυτό θα πρέπει να το ανακαλύψει ο καθένας μόνος του. Γιατί η ωραιότητα το κάλος  βρίσκεται μέσα μας.
 

Αυτό το γνώριζε ο Όμηρος, γ...

Please reload

Featured Posts
Please reload

Recent Posts
Archive