NEW_ELEMENTS_18_LYK-IB2.png
NEW_ELEMENTS_18_GCE-BTEC2.png
ΒΤΕC
Our_Story.jpg

STAY CONNECTΕD

  • Facebook - Grey Circle

Facebook                    Twitter

Like                               Follow

  • Twitter - Grey Circle
  • Instagram - Grey Circle

Instagram                   Youtube

Follow                          Subscribe

  • YouTube - Grey Circle

NEWSLETTER

ΕΙΜΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ...

Intranet

L.M.S.

ΣΑΕΔ
ΑΣΕΔ

Πολιτική Ενημέρωσης

για την προστασία

προσωπικών δεδομένων

Δαΐς
Εκπαιδευτήρια Δούκα στη Βικιπαίδεια

Copyright © 2017, Design  by Doukas School, Powered by Vassilis Economou

Μια ισορροπημένη διατροφή που περιλαμβάνει τρόφιμα από όλες τις ομάδες τροφίμων μπορεί να καλύψει τις ενεργειακές και θρεπτικές απαιτήσεις σας χωρίς την ανάγκη πρόσληψης σκευασμάτων ή συμπληρωμάτων διατροφής, τα οποία πιθανόν και να έχουν αρνητικές επιπτώσεις.

Επιλέξτε:
- Kαθημερινά γάλα, γιαούρτι ή τυρί, ποικιλία από φρούτα, λαχανικά και δημητριακά (προτιμάτε ολικής άλεσης).
- Δύο με τρεις φορές την εβδομάδα κόκκινο ή και λευκό άπαχο κρέας, ψάρια και θαλασσινά.
- Μία φορά την εβδομάδα όσπρια.
- Τέσσερα με επτά αυγά την εβδομάδα.
- Και ελαιόλαδο ως βασική πηγή λίπους.


Περιορίστε:
- Την κατανάλωση ζάχαρης, αλατιού και των προϊόντων που τα περιέχουν.

Καταναλώστε καθημερινά τρία κύρια γεύματα (πρωινό, μεσημεριανό και βραδινό) και δύο με τρία σνακ (δεκατιανό, απογευματινό και προ ύπνου.

Η ενυδάτωση είναι βασικό κομμάτι της άσκησης πριν, κατά τη διάρκεια και μετά από αυτήν, αφού έχει σα σ...

*Πρώτη δημοσίευση του άρθρου στο περιοδικό "Νέος Παιδαγωγός" online, 15o τεύχος, Νοέμβριος 2019

Περίληψη 

Κάθε άτομο αποτελεί µία δυναμική οργάνωση όπου τα διάφορα μέρη βρίσκονται σε διαρκή αλληλεπίδραση μεταξύ τους. Τα συναισθήματα του ατόμου είναι εκείνες οι ιδιαίτερες ψυχοφυσικές δομές που χαρακτηρίζονται από γνωστική αποκωδικοποίηση ενός ερεθίσματος και από µία ώθηση για δράση ως απάντηση στο ίδιο το ερέθισμα. Τα παιδιά χρειάζεται να μάθουν να προσδιορίζουν, να διαχειρίζονται και να προσαρμόζουν τον εσωτερικό τους συναισθηματικό κόσμο τους ούτως ώστε να αναπτύσσουν επαρκή επίπεδα αυτονομίας και αυτοεκτίμησης. Η καλλιέργεια της συναισθηματικής νοημοσύνης των μαθητών αποτελεί βασική παράμετρο για την αποτελεσματική μάθηση και την ψυχο-συναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών. Ο εκπαιδευτικός είναι ο βασικός παράγων, ο οποίος γίνεται αρωγός σε αυτή τη διαδικασία. Αξιοποιώντας την ενσυναίσθησ...

​​Η ομορφιά, η ωραιότητα, το κάλος…

Η ομορφιά είναι το  καταφύγιο, είναι το φάρμακο  που μας προφυλάσσει από τη μιζέρια και την αθλιότητα. Όποιος διατηρεί την ικανότητα να βλέπει την ομορφιά δεν γερνάει ποτέ, λέει ο Κάφκα, εννοώντας ότι δε χάνει την ικανότητα να βλέπει τον κόσμο με φρέσκια ματιά, να παίρνει τη χαρά που δίνει το πρωτόγνωρο.
 

Τι είναι όμως η ομορφιά, πώς μπορούμε να την ανακαλύψουμε; Δεν είναι εύκολη η απάντηση σε αυτό το ερώτημα. Και δεν είναι εύκολη γιατί η κατανόηση της ομορφιάς είναι μεν μια ορθολογική δραστηριότητα, η οποία όμως, είναι πολύ δύσκολο ή αδύνατον να εξηγηθεί ορθολογικά. Μπορώ, δηλαδή, να περιγράψω τον Ερμή του Πραξιτέλη, μπορώ να περιγράψω τη Γκουέρνικα του Πικάσο. Δε μπορώ, όμως, να εξηγήσω γιατί αυτά τα έργα είναι όμορφα. Αυτό θα πρέπει να το ανακαλύψει ο καθένας μόνος του. Γιατί η ωραιότητα το κάλος  βρίσκεται μέσα μας.
 

Αυτό το γνώριζε ο Όμηρος, γ...

* Αρχική δημοσίευση του αρθρου στο:  www.news247.gr

Η ένταξη των παιδιών στο σχολικό περιβάλλον αφορά τόσο τους γονείς όσο και τα παιδιά. Είναι μια περίοδος με αγωνίες και ανυπομονησία που καλό θα ήταν να προγραμματίζεται από νωρίς για να υπάρχει η ομαλή εξέλιξη.


Συνεπώς:
 

- Επισκεφθείτε μαζί με το παιδί σας το σχολείο. Τα παιδιά αισθάνονται ασφάλεια όταν γνωρίσουν το χώρο και τους ανθρώπους που το απαρτίζουν.
 

- Αν υπάρχει κάποιος γνωστός συμμαθητής φροντίστε να έρθει σε επαφή με το παιδί σας.
 

- Μιλήστε στο παιδί σας για το σχολείο, τις δραστηριότητες μέσα σε αυτό, για τους δασκάλους και αναφέρετε κάποια παραδείγματα από τα δικά σας σχολικά χρόνια.
 

- Δημιουργήστε θετικές σκέψεις και ρεαλιστικές προσδοκίες για το σχολείο.
 

- Γράψτε μια λίστα με τα σχολικά εφόδια και κάντε μαζί με το παιδί σας τις απαραίτητες αγορές για τα σχολικά είδη.
 

- Συζητήστε για τη χρήση των αντικειμένων και...

*Αρχική δημοσίευση του άρθρου στο: www.e-parenting.gr

Οι περισσότεροι γονείς πλέον είναι εξοικειωμένοι με το STEM (Science, Technology, Engineering, Μathematics). Ήρθε όμως η ώρα να γνωρίσουμε την εξέλιξή του, το STREAM.
 

Πώς ξεκίνησαν όλα:
 

Το 2000, μια έκθεση της Εθνικής Ακαδημίας Επιστημών, Μηχανικών και Ιατρικής των ΗΠΑ προέβλεψε ολέθριες συνέπειες εάν η χώρα δεν μπορούσε να ανταγωνιστεί την παγκόσμια οικονομία ως αποτέλεσμα ενός ελλιπώς προετοιμασμένου εργατικού δυναμικού.
 

Το 2001, επιστήμονες στο Εθνικό Ίδρυμα Επιστημών των ΗΠΑ (NSF) εισήγαγαν την έννοια SMET. Η Αμερικανίδα βιολόγος Judith Ramaley, στέλεχος της NSF, σχημάτισε το ακρωνύμιο STEM, για να συνδέσει τους εκπαιδευτικούς στόχους με τις ανάγκες του εργατικού δυναμικού.
 

«STEM είναι μια διεπιστημονική προσέγγιση της μάθησης όπου οι αυστηρές ακαδημαϊκές έννοιες συνδυάζονται με προβλήματα της καθημερινότητας, καθώς οι μαθητές...

* Το άρθρο δημοσιεύθηκε αρχικά στο: www.smashpoint.gr

Θυμάμαι πολύ έντονα με πόση ανυπομονησία περίμενα (ως παιδάκι) την Κυριακή για να βάλω τα καλά μου ρούχα, τα ολοκαίνουρια λουστρίνια μου, την πολύχρωμη κορδέλα μου και το κόκκινο παλτουδάκι μου για να πάω με την οικογένειά μου στο θέατρο. Περίμενα να ζήσω από κοντά ξανά και ξανά τη μαγική στιγμή που η αυλαία άνοιγε και μπροστά στα παιδικά μου μάτια εμφανίζονταν πολύχρωμα τοπία, χαρούμενες μουσικές και γελαστοί ηθοποιοί, έτοιμοι να μας παρασύρουν σε κόσμους μαγικούς και παραμυθένιους. Ο Κλούβιος κι η Σουβλίτσα, ο Μορμόλης, οι πρώτες νότες της μουσικής του Γιώργου Κατσαρού στην αγαπημένη μου παράσταση «Ανέβα στη στέγη να φάμε το σύννεφο», το θέατρο «Πόρτα» της Ξένιας Καλογεροπούλου, η «Ντενεκεδούπολη» της Ευγενίας Φακίνου σε μουσική του Γιάννη Μαρκόπουλου είναι μόνο μερικές από τις στιγμές που έχουν χαραχτεί ανεξίτηλα στη μνήμη μου. Από...

Please reload

Featured Posts
Please reload

Recent Posts
Archive